徐淑敏

徐淑敏

徐淑敏賣香薰疑墮騙局 - 徐淑敏


徐淑敏撐唔關老公事

徐淑敏(Suki)對於老公黃浩 聲稱被勒索一事,坦言不知情,也許黃浩不想太太擔心,所以未有將勒索一事告之,當徐淑敏聽畢事件來龍去脈後,則很 有信心地表示:「無人勒索到我老公嘅!(點解?)都唔關佢事。」


徐淑敏





黃浩親口承認在短片內確有藝人在其餐廳涉吸毒,徐淑敏則表示未有聽聞過,徐淑敏謂:「我從來冇見過人吸 毒,更加冇見過有人喺Kenny間餐廳吸毒。」


徐淑敏


黃浩餐廳捲入是非,連太太徐淑敏(Suki)投資七位數字 的護膚及香薰治療產品生意亦中招!本月八日開始投入運作後,徐淑敏(Suki)透露有客人透 過網上訂逾千元貨品,徐淑敏(Suki)繼而依足程序 送貨並獲簽收文件


徐淑敏


但訂貨人事後卻聯絡徐淑敏(Suki)稱未收貨,令徐淑敏(Suki)大惑不解,懷 疑有人「渾水摸魚」,與老公黃浩商議後已於前晚到警署報案


徐淑敏


徐淑敏(Suki)說:「我將現 金禮券畀番個客作暫時補償先,等警方跟進。(嚇怕咗?)唔驚!運作咗個幾月,第一次遇到呢啲事!」


徐淑敏


徐淑敏